Tugba0654 4+2 haftalık hamileyim folik asit kullanmaya başlamadım daha geç mi kaldım 😓 neye göre kullanılıyor bilgisi olan ilk hamileliğim pek bilgim yok
Sibel8888 Tugba0654 ilk 3 ay kullanmak daha önemli. Bundan sonra düzenli kullanırsanız bi sorun çıkmaz inşallah. Ben de sizin gibi başladım 2 çocuğumda da bi sorununuz yok korkmayın. 🌸
Prenses23 Tugba0654 hiç bir şey için geç değil bundan sonra özenle kullan. Bebeğin organ gelişimi için ilk 12 haftaya kadar çok önemli beyin ve omurilik için … normal besinlerden de alabilirsin hemen folik asit içeren 🥰
babysevgi Tugba0654 bn gebelik öncesinde kullanmaya baslamıştm bir an önce baslayın isterseniz . 400 mikrogramlık genelde hepsi ztn . Ben solgar almıstm kendim . Dr da aldıysan devam et dedi .