Merhaba anneler 39+4 günlük hamileyim bugün çatı muanesi oldum burada ilk defa post açıyorum normalde okuyucuyum sürekli çatı muanesi hikayelerini okuyordum o gün geldi çattı bende muane oldum korka korka gittiğim hastaneden gülerek çıktım dün gece hiç uyuyamadım çünkü çatı muanesinden gerçekten korkuyordum ama hiç de anlatıldığı gibi değilmiş öyle ağrılı bir yani yok ve 10 saniye sürdü benm için çok kolay oldu kendizi kasmayın korkulacak hiç birşey yokmuş