Sata göre 10+2’yiz bugün ama ultrasona göre 9+5
Bir baş ağrısı, bulantı ama fobim olduğu için hiç çıkaramadım hep nefes egzersizi yapıp geri yolluyorum. Ağızda vantuzla çekilmiş gibi yoğun bir kuruluk, mide yangınları. Bunların hepsinin doğal olduğunu bilmek ama başa çıkamamak. Gaviscon fayda etmiyor, parol içmiyorum ilaçlardan mümkün olduğunca uzak durup doğal şeylere yönelmeye çalışıyorum ama olmuyo. Var mı öneriler? Siz nasıl başa çıkıyorsunuz kızlar ?