Dün rutin kontrolümüz vardı, ek olarak magnezyuma başladık. 30. Haftadayız. Bugün sabah ara ara göğsümün alt kısmına bebeğin olduğu bölgeye ağrı girmeye başladı. Düzensiz aralıklarla ama bebeğin hareketlerini hissediyordum. Saat 3 e kadar dayandım, midem mi acaba diye, tuvalete girdim çıktım ve dayanamadım. Doktorumu aradım, hastaneye gidip nst çektirmemi söyledi. Çok şükür her şey yolunda fakat GAZ sancısı çekiyormuşum meğerse. Gaz yapan yiyeceklerden bir süreliğine uzak durmam gerektiğini söyledi. Zaten gaviscon kullanıyorum, sade soda iç, yoğurt ayran bir süre ara ver dedi 😬 Çok korktum 😟 Sona yaklaştıkça telaş artıyor sanırım…