Cinarim44 Kızlar 5+3 haftalık gebeyim cumartesi doktor randevum var ama fazla yorulunca ayakta durunca kasigima belime ağrı giriyor sağ kasıgim sanki yumurtluyormusum gibi ağrı giriyor normalmi
Feyzaaa1 Cinarim44 çok şiddetli çatlayacak kadar bi agrın varsa o sıkıntı ama bebek yerleştiği için agrı yapar normal
Tugcebkr53 Cinarim44 canım normal rahim büyüyo olurmus bende 15inci haftamdayım bazen geceleri bile agrıyor endiselenme
Tugcebkr53 Feyzaaa1 bana da doktor erkek dedi ama benim agrım bazen solda bazen sagda oluyor ilk zamanlar sagdaydı sonra yer degistirdi 😊 Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin
Cinarim44 Feyzaaa1 amin inşallah canım hakkımızda hayırlısı olsun cumartesi 6+0 olucam acaba kalp atışı duyar miyim
Cinarim44 Tugcebkr53 yaa canım benim hep sağ ağrıyor hayırlısı olsun hakkinizda 1 oğlum var çok şükür
Feyzaaa1 Cinarim44 yani duyabilirsinde duyamayabilirsinde ama benfe bekle bende senin gibi merak ettim erken gittim kalp atışı yok kürtaj dediler 8.hadtada duyuldu alttan muayne de
Tugcebkr53 Cinarim44 Feyza arkadasın dedigine katılıyorum duyabılırsın de duymayabilirsin de istersen biraz daha bekle ama kesinlikle alttan muayne yapmak isterlerse bile olma