Yeda merhaba, doktorunuz bebeğinizin kilosu için gelişim geriliği gibi bişeyden bahsetti mi acaba? Benim 33+3 haftalık olmasına rağmen 1900 olmasına gelişim geriliği başlangıcı olabilir iki hafta geriden geliyo gibi şeyler söyledi de emin olamıyorum doğruluğundan