SherlockMom Merhabalar.Acıbadem Altunizade hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz?Memnun musunuz,ücreti ne kadar?☺️
Esra6127 SherlockMom SherlockMom habibe Seyisoğlu na gidiyorum çok tatlı bi doktorumuz var ücret konusunda ise Acıbadem sağlık sigortam var o yüzden çok az bi ücret ödüyorum 100 TL kadar
Bernayben Harika Bodur Öztürk 😇 çok tatlı doktorum. Çok ilgili ve bilgili, güleryüzlü. Tavsiye ediyorum. Muayene ücreti 286 tl, benim özel sigortam olduğu için 57 tl ödüyorum her gittiğimde. Çok memnunum.