Goncazafer Arkadaşlar oksaparın acıtmaması için nasil yapiyorsunuz acaba ??ben bugun ilk kez kendim yaptim canim cok yandı
Cicilibicili Goncazafer buzla önce uygulayacağım bölgeyi uyuşturup öyle batırıyorum. Ve iğneyi yavaş yavaş akıtmalısın. Birden boşaltınca yakıyo çünkü
Tugce38 Goncazafer kuzum iğneyi sokunca sıvıyı yavaş enjekte et birden yapınca hem bacak şişiyo hem de çok acıyo iğneyi cıkarınca pamukla bastır morarmasın
isimsizbebek Goncazafer vuracağın yeri elinle sıkıştır öyle vur başkası vurursa daha rahat edersin belki. Sen elinle sıkıştırırsin başkası vurur. Yavaş yavaş enjekte edin
Melikeakkc Bide iğnenin tam dik girip çıkması lazım oynatıyorsundur. Benim eşim vuruyor bazen hiç acıtmıyor bazen sadece ilacı hissediyorum
Goncazafer Melikeakkc ya bende igneyi girerken cok hissetmedimde ilac sonrasinda cok yakti onun icinde yavas yapmak lazim galiba
Goncazafer isimsizbebek ya benim esim asiri hashas igneyi yapamaz kesin o yüzden kendim yaptım malesef
Goncazafer rabiass inslalah bende sag salim ilerlerim oyle rabbim kucagina almak nasip etsin canim benim
rabiass Matilda sağol kuzum 4 ay sonra kurtulcam inşallah şimdilik bebegimin sağlığı için katlanmaya devam yapacak bisii yok 🤗 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağıma almayi nasip etsin de gerisi önemli değil 😘🤲
Goncazafer rabiass aynen oyle bende cok korktum halende korkuyorum ama sonunda mutluluk olcak diye takmamaya calisiyorum
Melikeakkc Goncazafer İnan alışıyorsun bi süre sonra artık hafif gelecek merak etme ilk zamanlar çok strese giriyordum bende