saramomy 15032015 idrar yolu enfeksiyonu olabilir canım ben 2 kez yaşadım enfeksiyon çıktı doktor tek kullanımlık toz veriyor suda eritip içiyorsun onun dışında bol bol su tüketmen gerekir ama sen önce yinede sağlık ocağında idrar tahlili yaptır ve emin ol
Ozdmrkbraa 15032015 enfeksiyon vardır canım sağlık ocağına git tahlil ver tek kullanımlık şase verirdir onu iç 3/1 oranında sirkeli su yap onunla taharetlen kuzum
pitircik2021 Enfeksiyon belirtisi canım. Yarın hemen sağlık ocağına gidip gerekli testleri yapsınlar. Bol bol su iç en az 3lt. Elma sirkeli su ile taharet alınca iyi geliyormuş mikropları kırma özelliği var elma sirkesinin.