hulya_1919 Kullananlar varmı kızlar hemen küçülüyomu ne zamana kadar kullandınız kac takım idare eder
Nnur1 hulya_1919 yenidoğan max 5 tane alsanız yeterli. Doğum yapalı 44 gün oldu şuan yenidoğanları giydiremiyorum. Keşke 0-3 daha fazla alsaymışım diyorum
hulya_1919 Nnur1 bende öyle yapıcam belki 3 takım yenidoğan alırım erkek bebek iri oluyor benimkide giyemeyebilir