30 temmuzdu galiba tam hatırlamıyorum ama hastaneye yattım ciğer geliştirici ve magnezyum uyguladılar yoğun bakım, doğumhane, riskli gebelik arası mekik dokudum açılmam 3 cmdi 4. gün yoğun bakımdaykrn vizit gezen doktora ben taburcu olmak istiyorum dedim eşimin imzasıyla çıkardılar eve geldim hafif sancım vardı geri hastaneye yatmak istemediğim için eşime belli etmedim birkaç gün büyük tuvaletimi yapamamıştım onun sancısıdır belki diye salak gibi sancım geçsin diye kayısı kompostosu içtim banyoya girdim sancım arttı hastaneye zor yetiştirdiler acil bölümünde kontrol ettiler açılmam 8 cm olmuş hemen doğumhaneye alıp nstye bağladılar ama duramıyorum sancıdan asıl doktor geldi doğurtucaz mecbur dedi bana ıkın dediler ıkındım suyumun geldiğini hissettim biraz daha ıkındım çocuğun kafasını hissettim kafası geldi galiba dedim doktor kontrol etti hemen doğuma aldılar çatala çıktıktan sonra 5 dakika içinde doğurdum 1670 gram 36 cm olarak çocuğu hemen küveze aldılar 1 hafta solunum desteği verdiler kilo almaya başlayınca durumu daha iyi olan bebeklerin olduğu küvez odasına aldılar 22 gün boyunca her gün gittim hastaneye kokumu bilsin diye doğum yaptığım hastanede anne uyum odası vardı 1 gün orda kaldık kilosu 1820 gram olunca taburcu olduk şu an 1 ay 16 günlük 🥰