Selam kızlar, 28+3 üm, bugün şeker yüklemesi yapıldı, ilk ölçüm 118, yükleme yapıldıktan sonra ise 146. Gittiğim hastane cumartesi günleri yarım gün çalışıyor ve sonuçlar yetişmedi, pazartesiye kaldı yorumlayamadı doktor. Haliyle ben de merak ediyorum, konu hakkında fikri olan var mı? Yüksek çıkmış evet ama ne yapmalıyım?