Dilemege dün youtube da bi kaç doktorun videosunu izledim 5 kişiden üçü boyatmakta bi sakınca yok diyor yanlış hatırlamıyorsam 12. Haftadan sonraydı, 2 si de sakıncalı boyatmayın diyor.Bende kararsız kaldım boyatmayı düşünüyorum ama dipleri değil uçlara doğru ombre düşünüyorum zararı varsada en aza iner diye ümit ediyorum birde doğal boyaları tercih ederim büyük ihtimalle 😊