Merhabalar, biraz uzun olabilir ama her detayı anlatmak istiyorum. Canıma okudu ama değdi. Gelelim doğum hikayeme. 40+0da kontrolüm vardı doktorum açıklığıma baktı ve bir parmak ucu kadar dedi. 1 hafta daha beklesek yine de aynı işlemleri yapacağız diyip suni sancı ve Rahim açıcı ile yatışımı verdi. İşlemleri yaptık ve odama çıktım. Önlük giyindim lağman yapıldı ve zorluklarım böylece başladı. Ebe geldi kontrol etti ve Rahim açıcı yı yerleştirmek istediğinde canımı teslim ediyorum sandım. Doktor muayenesinde bu kadar zorlanmadım ama ebe canıma okudu resmen. Sen çağırana kadar ben gelmeyecem kontrole dedi tamam dedim gelmesini istemiyordum çünkü. Suni sancı başladılar saat 11.30da saat 2ye kadar sancım az az vuruyordu ama dayanıyordum ortalıkta gezerek. 2 gibi teyzem geldi ve her sancım da çömelip ıkınmamı söyledi hızlı açılma yaparmış Dediğini yaptım 4 e doğru dayanılmaz ağrılardan kafamı duvara vuruyordum. 4 cm açılma olmuş epidural istedim. İğneyi vurulduktan sonra sancım hafifledi ama tamamen geçmedi ve saat 7.40da 2 ıkınma ile bebeğim dünyaya geldi. O anki rahatlama anlatılmaz gerçekten bebeğimin yanımda olması herşeyi unutturdu. Bebeğim 2875 gram 49 cm doğdu. Şuanda 5 günlüğüz gaz sancımız dışında bir sorun yok. Sadece normal doğum olduğundan mı bilmiyorum ama 2 gündür doğum sancısına benzer bir sancı çekiyorum doktorumla konuştum rahim küçülüyor ve içini temizliyor parça parça gelmesi normal dedi. Çaresi yokmuş. Şimdiden bebeğini bekleyen herkese Rabbim kolaylık versin. Sorularınız olursa cevaplayabilirim. Sağlıkla kalın..