gokcecan burcinberen yeşil tikli demek ki değerler normal. Ama dr un eşinde grafi olcak. Orda asıl sonuç. benim bu e devlette kanlar kırmızı riskli görünüyodu. Dr normal bişi yok demişti. Gerçekten de bişi yokmuş
burcinberen Kubraadmr Anladım canım peki üstte normal yazıyor ama sorun olmadığını düşündüm bende .Bakalım doktorumuza gideceğim yarın.
oozgee E nabızda oyle gözüküyor. Bende de normal yazıyordu. Ama değerlerimiz biraz yüksekti ve genetik test istemişti doktorum. Yanı orda sanırım herkeste oyle diyor