Marguerite Arkadaşlar bavula koymak içn biberon kaynatıcamda şimdi ya aventin cam değilde cam olmayan serisini almıştım bunu nasıl temizlediniz siz kaynatsam birşey olurmu 😐
[silindi] Marguerite kutusunda yazmıyor mu kaynatılıp kaynatılmayacağı. Cam olanının kutusunda yazıyor 5 dk kaynatın diye. Emziğinde de öyleydi sonuçta emziği de cam değil. Bence kaynatılır
Sayrkann Marguerite kaynatmak iyi degil diyorlar canim.. Ben suyu kaynattim ocaktan aldim oyle koydum emziklerini
Marguerite [silindi] kutuda yazıyor ama hem cam hem silikonlar içn aynı sanırım özellkle silikon diye ayırmamışlar her ne kdr yazsada insan bir tereddüt ediyor silikon olunca 😅 kaynattm şmdi bakalm🙂
Pinaryyim Bnde hazır suyu kaynattım ocaktan aldıktan beş dakika içinde koydum biberonu emzigi içine soguyana kadar almadım.