Merhaba arkadaşlar. 36+1 haftalık hamileyim. Dün kontrolüm vardı nst de sancim çıktı biraz sonra doktor ultrasonla baktı ölçülerin biri 37 küsürle biri 38 küsürle uyumluymus gelişimi yine önde biraz da iri bir bebek 3050 kilosu da dedi. 10 gün sonra gel tekrar o arada bir şikayetin ya da doğum şüphen olursa hemen acilden giriş yaptır dedi oradan direkt dogumhaneye alıyorlar muayene için. Onun haricinde birşey yok dedi. Şunları sormak istiyorum sizce 3050 çok mu ileri haftasına göre? Ve ben daha önce 2 defa ağrı ve sanci şikayetiyle acile gittim doğumhaneye gönderdiler direkt. Ilkinde doktor spektrum la alttan muayene etti ikincisinde önce elle bakacağım dedi ben de parmak muayenesi zannettim kadın neredeyse tüm elini rahim girişine kadar ilerletti çok affedersiniz. Canım çok yandı şimdi düşünüyorum acaba diğer muayene de yine çatı muayenesi yapar mi doktor ? Devlet hastanesine gidiyorum bu arada. Uzun oldu kusura bakmayın