Ya 32 deyim bende belimde başladı aniden nst te sancı çıktı ama açıklık yok 6 gün oldu hala devam ediyor anlamdım erkenden doğum riski dediler hastaneden yattın bn ama kaç gündpr bu haftalarda bir sürü kişide gördüm bu şikayeti bu haftalarda başlıyor mu anlamdım ki karnımızda sertleşme kasılma oluyor mu