Kızlar merhaba bi sorum olcaktı. Ya hamile kaldığımdan beri idrarda enfeksiyonum var. Toz tek kullanımlık ilaçlar kullandım ama fayda etmedi. 12 haftalık hamileyim. İdrar kültür testim temizdi. Üreme yok yani. Ama bugün kontrolüm vardı yine devam ediyor idrarda enfeksiyon . İlaç verdin bu durumumu yaşayanlar vardır elbet. İleriki zamanda bende problem yaratacak mı korkuyorum