Dudu2019 Zynp01 ahh o batma insanı yürütmüyor 35 haftadan beri cekiyorm 38 oldum sabah baya şiddetli oldu bebek yerleşiyor artk sığmıyorlar
Zynp01 Dudu2019 valla canım bn sadexe 2 gündür çekiyorum 38 de oldu geç başlamış demk ki bnmki cidden zor yürütmüyor iki büklüm oluo insan
Zynp01 Bsr_34 iğne batması bıçak saplanması oluo mu peki ? Bnde bu açıklıktan sonra çok olmaya başladı
Bsr_34 Zynp01 oluyor elektiriklenme hissi gibi de oluyor daha sonra bi dolgunluk gibi oluyor tere oturmuştum zor kalktım bacaklarım yan yana gelmedi yani onun gibi bişey oldu 😐