Deletedmom417 Ben yapamıyorum biraz kiloluyum ve dizlerim agriyor eğilip kalkamıyorum ne yapmalıyım illa spuat gereklimi
Heyecandorukta Deletedmom417 Gerekirse yarım squat yapın, yüksek bir sandalyeye oturur gibi, bence yapmak lazım doğuma çok katkısı var 🐣
Nida_Y Deletedmom417 bende maalesef kiloluyum :( 73 kiloyla hamile kaldım. Yoga hareketlerinde var squat yaparken zorlansam da 3 set yapıyorum :(
Deletedmom417 Nida_Y benim bacaklarım çok ağrıyor yapamiyorun 😔ama zorlıycam kendimi napim sen kac haftalık hamielsin
Nida_Y Deletedmom417 Deletedmom417 benimki yeni sayılır 17. Haftadayım ama kilo almamak için ilk hafta başladım spora