Rabia30-Adem Kızlar bugün 24 haftalık oldum sabah fark ettim önce sarı bir akıntı geldi biraz sıktım süt geldi yine geliyor sizce erken değilmi yoksa bu haftalardan sonra gelmeye başlıyormu🌸
HamzaMoms Rabia30-Adem normal canım benimde 26 hafta 1 2 haftadır geliyor kendi kendinede akmış burda biri yazınca farkettim bende
Derinsema Rabia30-Adem benim gelmiyor yaa ikinci hamileligim kizimda gormustum o seyi ama simdi yok 31 haftamix bitiyot normal mi acaba
Zeynep_cagdas Rabia30-Adem tatlım, ne heyecanlı ya💕💕 ben de her sabah bakıyorum acaba geldi mi gelecek mi diye😂😂 yalnız sıkmak erken doğumu tetikler diyor doktorlar. Sıkma sakın💕
Mom103 Rabia30-Adem rAbbim sag saglim eline Almayi nasip etsin 🥰💗 banada dua et canim Rabbim benada hayirli elime almayi nasip etsin. Kime yazsam dua istiyorum . Kimin duasi kabul olur bilinmez. Rabbim dualarini kabul etsim
Leylaminannesi Rabia30-Adem ben 20+5 haftaligim bendende geliyor üç dord gün önce bir iki kere damla şeklinde geldi ateltme dün o damla az bir şey büyümüştü sıvı rengnde yapışkan bir şey🤭 doktora sordum normal diyor
Rabia30-Adem Mom103 amin canım Inşallah Rabbim sana da nasib etsin ınşallah hayırlısıyla hep dua ediyorum 🤲❤
Gulerdem Rabia30-Adem 29+3 olduk hiç görmedim ben ya acaba oldu da farketmedim mi sütyensiz durmuyorum hiç ondan mı anlamadımki 🤷♀️