ieroktayy Ben şuan 10 haftalık gebeyim can hastanesinden irfan özer e gidiyorum. Çok kibar ve herşeyi açıklayıcı bir şekilde anlatıyor. Herşeyi rahatlıkla sorup cevap alabiliyorum