balyanakoglum urazaslan senin gibiydim 25 haftada öğrendim ki idrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Normal değer 1 2 iken bende 500 çıktı. Şimdi istemesem de içiyorum mecburum. Ben gibi geç kalma. Hasta olmadan iç
Elif_gur12 urazaslan amniyon sıvısı 3 saatte bir yenileniyor bu yüzden su içerek bebege destek vermelisin canın istemiyorsa bile zorlamalısın canım su herşeyden daha önemli içerek bebege destek oluyorsun diye doktorum her gittiğimde söyler
dilan123_nuri Valla içsen iyi olur. Çünkü 2 canlısın bende bir litrelik şişeleri önüme koyuyorum bittikçe dolduruyorum içiyorum alıştır kendini suya 4buçuk aylığım
deniztekin urazaslan canım su iç çok ihtiyacı var suya alıştır kendini senin vucut ihtiyacını bile karşılamaz 2 bardak sonra suyu az olur düşük tehlikesi yaşarsın
gokcecan urazaslan bu sıcaklarda içmiyosan kışın bebeğin gelişim dönemindeylen nasıl içiceksin. Hatırlatma yap telefonuna ve 2lt iç. İçemiyorum demek olmaz gebelikte. İçmek zorundasın.
Ronyaseda urazaslan içmelisin tabi su çok iyi ama benim gibi günde 5 6 litre de içme valla gece tuvalete kalmaktan uyuyamiyorum 😄
Naren1 urazaslan içmen gerek canım günde üç litre içiyorum senin ve bebeğin sağlığı için zorla kendini
Homeless20 urazaslan alışkanlığın olmasada bebek için dediğim gbi yanında su bulundur sürekli. Yada arkadaşın dediği gbi uygulama falan indir. Ama mutlaka su iç
mayispapatyasi urazaslan o bebek suyun icinde yasamaya calisiyor ve gun icinde o yavrunun da suyu degisiyor. Iki gun sonra doktor suyun az bebek riskte dedi napmam lazim diye post acmak istemiyorsan kendine bir sise ve surahi edin. En az 2,5lt su icmeye calis cnm
Happybabyyy urazaslan evet icmen lazim. Bende senin gbiydim hamilelikten once. Simdi 6 ayligim. En az 1 litre icmeye calisiyorum. Amniyon sivisi gunde defalarca degisiyor. Su olmazsa olmaz. Mutlaka ic. Icine meyveleri koyup aromalandirabilirsin. Limonata flnda ic mesela. Hazir havalar cok sogumadan su icme aliskanligi kazan. Ben mesela bardakta icemem asla. Kucuk pet sisede iciyorum
Deletedmom382 urazaslan aahh ssuu icememek mi normalde gunde 6.4 litre su iciyorum ama bu donemde cok icince midem cok bulandigi icin mecbur 2.5-3 litreye dusurdum su icemiyorum diyenlere cok sasiriyorum su nasil icilmez yaa 🤦🏻♀️ Kayinvalidem de oyle kadin 43 derece sicakta cay iciyo ama asla su icemiyo cildiriyorum zorla su iciriyorum kadina 😂😂