GE__ Kızlar merhaba, 25 haftalık gebeyim bugün kontrole gittiğimde amniyon sıvımın sınırda olduğunu söyledi doktorum moralim çok bozuldu. Bol su iç ve dinlen dedi. Başına gelen var mı acaba, amniyon sıvısını artırmak için yaptığınız başka bir şey var mı?
Elfynsmr GE__ bol su ilk ve en önemli şart amniyon sıvısı için bende 26. Haftadayım bu haftalardan sonra azalmaya başlıyor bol su iç en az 3 lt su iç ki çocuk sıkıntıya girmesin dedi
Btl89 GE__ benimde 30. Haftada suyum baya azalmıştı sabah akşam havuç suyu içtim 2 hafta sonra suyum artmaya başlamıştı sınırın üzerine çıkmıştık çok şükür şimdi 38. haftadayım hala içiyorum Allahın izniyle havuç suyu bugüne kadar getirdi☺️
GE__ Elfynsmr günlük 2 litre iciyordm ama baya az içiyormuşum 😔😔 cok teşekkür ederim en az 3 litre içeceğim
GE__ Elfynsmr bana da 2 2.5 litre ic dedi, 2 litre iciyorum dedim o zaman 3e çıkar dedi. Insanin morali bozuluyor aklina her sey geliyor ya 😔
GE__ Bgmky teşekkür ederim canim aldim havuç hemen, içeceğim her gün. Cumartesi sonuclar icin gideceğim insallah biraz artış görür doktor
GE__ Btl89 Çok şükür yaaa çok sevindim insallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 😊 havuç aldim sabahtan akşama kadar içerim artık yeter ki suyum artsın 😊
GE__ Dlk0640 onu da deneyim canim cok tesekkur ederim. Yeter ki suyum artsın valla her şeyi yer içerim, baya moralim bozuldu duyunca.