Merhaba arkadaşlar, kullanan varsa eğer yorumlarınızı alabilir miyim ? Sezeryan sonrası sütüm geç geldi ve çok yavaş yavaş geliyor. Bebek hemşiresi mandallı olan pompalar işini görecektir dedi ve bu ikisini araştırıyorum. Zor bir süreçmiş, kullanıcı olarak yorum yaparsanız çok memnun olurum 🌸