Girlpowerbabe 5 ekim geç olmicaksa sıkıntı yoksa iyi yapmışsın canım, ben bi de tektim annem çalışıyo, eşim askeri personel yanımızda değil malesef bende bugğn 11 de gittim o saatte randevu var diye ama öldüm öğlen 3 e kadar sürdü eve geldiğimden beri yatıyorum birde migren var bende başıma da ağrı girdi🤦♀️ ama içeceğin tadı kötü değil abartanlar olursa çok inanma herkese göre farklı oluyo tabiki ama bildiğin gazoz gibi zaten küçük 330 ml teneke kola içerisinde bi içecek