Merhabalar benim size danışmak istediğim konu şu, tek yumurta ikizlerine 18 haftalık hamileyim. 13 haftalıkken suları farklılaşmaya başladı doktorlar haftalık kontrolde transfüzyon tanısı koydu şuanda hala devam ediyor. Haftalık olarak takip ediliyor. Beyin ve kalp damarlarında sıkıntı olunca ve mesane gözüjmediğinde lazer ameliyatı gerekiyor. Şuanda ikizlerin ikisi de bi şekilde yaşamını devam ettiriyor suları birinin az birinin çok olsa da. Ama bu durum kötüye de gidebilir tersine de dönebilir diyor doktorlar. Benimle atnu durumu yaşayanlar benimle tecrübelerini paylaşabilir mi