Adabahar Kızlar inek sütümü alıyorsunuz yoksa laktozsuz paket süt mü ya da hangi marka içiyorsununu bebeğim için içmem lazım kilosu iyi olsun istiyorum sütaşın ve pınarın laktozsuzunu içiyorum daha iyi önerileriniz nedir??
deletedmom351 Adabahar Bana sütaş yada Pınar kokuyormuş gibi geliyor Ülker İçim yada Torku günlük süt alıyorum.
ozgesoy28 Adabahar Ben sütaş günlük süt içiyorum cam şişede çokkk güzel valla içtikçe içesim geliyor hiç bi şekilde de dokunmuyo gaz felan yapmadı
ozgesoy28 Adabahar bana doktorum normal sütü içemiyosan laktozsuz içebilirsin demişti ben normali daha çok seviyorum tüketiyorum
Gizemimibekliyorum Keşke ben de içebilsem.😩😩😩 Bir yudum koymadım ağzıma. Hiç sevmiyorum. İnsan endişe ediyor eksik mi kalıyorum vitamin yönünden diye. Cacık filan yiyorum ben de. Ayran içiyorum.
deletedmom351 Gizemimibekliyorum Canım seni etkiler mi bilmiyorum ama 35. Haftam bebeğim normale göre biraz zayıfmış doktor bana et yumurta süt yoğurt ye kilo alsın dedi aslında sabah akşam bi bardak süt içmek çok yararlı biraz gayret edebilirsin belki.
Arveninannesi Gizemimibekliyorum canım bende öyleydim İçim rahat laktozsuz içiyorum rahat rahat hem kokmuyor da dene istersen