Gulerdem Bende kızıma Elisa ismini düşünüyorum canım 😊 eşim Asya diyo ama senin içine sinen hangisi olursa onu koyalım diyo kafam karışıyo benimde 😊 burda görenler banada yazsa keşke 😊
Mihre Marayy Unutmayın o halde ben de hamileyim. Madem bu denli olgunsunuz siz de benim yorumuma müdahelede bulunup,görmeyin.👍🏻İyi geceler.
esengl_ Kbrcn benim bebise ilk kız dendi ben Elisa yada eslem düşündüm tabi sonra erkek oldu 😂 eğer kız olsaydı bende onu koyardım büyük ihtimal 😘
seniz1234 Ben de çok kararsızım kızlar. Defne Alara Umay…Bunlar nasıl sizce? Aslında iki isim koyup biri kuran ı Kerim de geçsin istiyorum ama bulamadım.
Selinayy Bende elisa koymaya karar vermiştim ama gerçek anlamı internette yazan deilmi yani cok zor.karar vermiştik napcami şaştım şu an 😞
Selinayy Didi6 bu sitede yazilanlar mantıklı geliyor ama neden goglede yanlış mana vermişler onu anlamıyorum ya bu site yanlış yada Google