Naciye-06 Merhaba bende ilk gebeliğimde su veya nişan gelmeden adet sancısı gibi çekmiştim.Akşam yemekten sonra agrısı başlamıştı bel ve kasıkta.Gece 12 den sonra 5 dk bir olmaya başladı sabahın 5 kadar yatamadım ve nişan su felan halen yoktu.Sabah 5 hastanaye gittiğimde 6 cm açılma olmuştu meğer doğum sancısıymış.Eger sancılar artarsa bekleme hemen git.Rabbim yardımcın olsun inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻