Melis47-
Yukarıda bir arkadaş yanlış anlamış beni… Ben iki damar olmasını kromozoma bağlamadım, sağlıklı bebeklerde de oluyor imiş. 🙏
Bu arada bebeğimi kaybettim ama Şuan tekrar hamileyim ve 24 haftalığız, şükür bu 🐣 bebeğimde her şey sağlıklı ilerliyor.sizde üzülmeyin ve kesinlikle dr. üçünüzü dinleyin, şüpheyemi düştünüz başka de. Gidin odada düştün başka dr. Ama aynı şeyi diğerlerinden de duyuyorsan orada otur düşün derim güzel arkadaşım.💐 Sağlıcakla kalın. Bebeğiniz ile.