Jjbvgvv Arkadaşlar merhaba bursaya yeni taşındım bi kere tedaviyle hamile kalıp düşük yaptım şimdi tekrardan tedaviye başlamak istiyorum bana doktor önerin lütfen
Bmom Jjbvgvv canım arkadaşımında öyle problemi vardı eğer sorun varsa soranus tıp merkezi var serbülent bey var araştırın isterseniz fakat normal yol ile gebelikse sorunuz onu bende araştırıyorum
Jjbvgvv Bmom ben femara ve yumurta çatlama ignesi ile hamile kaldım tekrardan olur diye düşünüyorum tabii Rabbim nasip ederse senin problemin nedir cnm?
Bmom Jjbvgvv bende yok canım çok şükür arkadaşımda vardı çatı problemi ve myom o doktor sayesinde çocuk sahibi oldu tüp bebek
Jjbvgvv Bmom hm aman olmasın Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın benim bebeğim bir sene önce düştü hala etkisindeyim hiç aklımdan çıkmıyor 😔