Merhaba anneler size bir sorum olacak doktora sormayı unuttum mesaj attım cevap bekliyorum bu arada da size sormak istedim. Bugün kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum 28.haftalık hamileyim demir ilacı olarakta GYNOFERON kullanıyorum akşamları aç karnına, içsem her hangi bir zararı olur mu?