Nilgul-19 Kizlar merhaba yarin erzuruma prof. Dr. Bülent börekciyle randevum var karsta oturuyorjm doktorum yumurtalarim buyumedigi icin igne vurulmam gerektigini soyledi beni bulent hocaya yonlendirdi aranizda onunla ilgili bilgisi olan varmi
vuslatim34 Nilgul-19 Bülent değil canım bünyamin börekçi kendisi. Paran varsa tedavi eder. Ben gittim memnun kalmadım
vuslatim34 Nilgul-19 hayır ilgili ama işini sadece para için yapan biri. Eğer maddi durumun varsa senden iyisi yok. 😅 buharaya gelirken baya paralı gel 😅😅
Nilgul-19 vuslatim34 ya aslinda beni burdaki doktorum gonderiyoda ben sadece yunrutaliklarimi büyütmek icin gitmek istiyorum tup bebek falan yaptiramam suanda hem maddiyat hem psikolojikmen yarin bi gidicem bakalim o ne dicek burda 3 aydir deniyoruz buyumedi ilaclarla doktorumda dedi igne cok pahalı seni bunyamin hocaya gonderelim o belki rapor yazar igne icin yada baska bi tedavi uygular dedi bakalim.ne dicek 🙄 ya ben param olsa istanbula giderim 😁
vuslatim34 Nilgul-19 orda rapor niye çıkarmıyorlar buraya bunun içinde gelinmez. Sana gonalf iğne verecek e sonra takibini nasıl yapacak .
Nilgul-19 vuslatim34 burdaki cikartamiyomuş heralde cikartsa gondermezdi doye dusunuyorum devlete gitmiyorum ozel klinige gidiyorum . Ya igneyi verixek burdaki takip eder yada o igne bitince geri ister artik napar bilmiyorum . Tedaviler zor degil sadece imkansizliktan ve duzgun doktor hastane olmamasindan sefillik cekiyoruz resmen burda
vuslatim34 Nilgul-19 canım aynı sefilliği inan bizde çekiyoruz bi düzgün bünyamin var tüp bebek üzerine onada para lazım yoksa yüzüne bakmıyor diğerleri umursamıyor bile.
Nilgul-19 vuslatim34 allah yardımcımız olsun gercekten hani artik etrafimdakiler hamileyim diyince bi mucize gerceklesmis gibi bakiyorum bu kadar eziyet cekiyoruz bana cok zor geliyo hamile kalmak rabbim karsımıza iyi insanlar çıkarsın gonlumuze gore versin ne diyelim baska 😒
vuslatim34 Nilgul-19 valla öyle iki buçuk senedir sürünüyorum resmen çocuk olsun diye. Millet evlendiği gece hamile kalıyor 😅 tabi rabbimin işi işte elbet bizede nasip edecek
Nilgul-19 vuslatim34 yaa olsun canim Allah büyük insallah bi gün bizde bebeklerimizi kucagimiza alırız insallah🤗
Koylu_guzeli vuslatim34 geçen sene gittim kendisine bir kaç test yapip yolladi eve adam akilli bir şeyde söylemedi