Kızlar merhaba ilk gebeliğim 21+3 de detaylı ultrason çekindim ve bebeğimde bağırsak parlaklığı çıktı kendiliğinden geçedebilir genetik olada bilir diye bazı testler istendi yarın kendi doktoruma danışacağım ama var mi aranızda böyle çıkan sonuç ne oldu stres yapmalı mıyım başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?