Minnosunannesi Dün geceden beri adet olmakmış gibi ağrım var ve kasılmam oluyo bugün bacağımdan bişey akıp gittiğini hissettim . Lavoboya gittiğimde akıntıyla birlikte iki damla kadar pembe kan vardı . Bu nişan mıdır ? Yardım edin lütfen çok korkuyorum . 37+3 üm
Nisanurr Minnosunannesi olabilir nişan zaten pembemsi renk oluyormuş canım bence riske atma ya doktorunu ara yada hemen acile git
Binefsha Minnosunannesi Ben de benzerini yaşadım dün. Sümüksü yapıda ama rengi çok çok açık turuncu gibi.emin olamadım bi de 1 gün önce alttan muayene etmişlerdi ondan mi oldu nişan miydi anlamadim 😐 ama sizinki pembe imiş kuvvetli ihtimal nişandır.
Sjsjsjjs Minnosunannesi Nişanin olabilir yada açilman başladı icin akintinla birlikle kan gelmiştir agrın siklaşırsa acile git bence ama once bir duş al bence 🙋🙏
Keriminmutluannesi Minnosunannesi su gibiyse ve hala gelmeye devam ediyorsa suyun gelmiştir daha katıysa nişandır