Kızlar selam son adet tarihim 17 Ağustostu bugün 7 Eylül’de erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bu sabah tekrar kast test yaptım çift çizgi gördüm gidip kan verdim BHCG 5 çıktı . BHCG 5 ile hamilelik öğrenip sağlıklı bir hamilelik yaşayan var mı ? Hemşire ne sevin ne üzül şimdilik , bir hafta 10 gün sonra testi tekrarlayalım dedi çok moralim bozuldu var mı bu durumu yaşayan