Matilda Didemmmmmsss hamilelikte aşı yapılıyor mu canım. Ben bilmediğim için soruyorum yanlış anlama 3. Ye hamileyim hiç aşı yaptırmadım da o yüzden
Matilda Didemmmmmsss aha ben hiç yaptırmadım canım inşallah sorun çıkmaz. Yaptırmadım derken doktorum aşı olacaksın hiç demedi
SMin Matilda doktor genelde demiyor sağlık ocağı diyor. Orası yapıyor aşıyı. Siz sağlık ocağına kayıt açtırmadınız mı
Mhtap4467 Matilda hamileliğinizi aile hekimliğine bildiriyorsunuz onlar zaten takibe alıp aşı zamanı önceden haber verip çağırıyorlar.ara ara kan idrar tahlili vs gibi şeyler için de çağırıyorlar.
Matilda Boncukbeyinannesi ben 3. Ye hamile bir anneyim canım ve yurtdışında yaşıyorum ve her yerde de kaydım var benden hiç istemediler böyle birşey 3 hamileliğimde de
SMin Matilda yurtdışı farklı olabilir burasıyla canım o zaman. Bana 8.haftadan ta gününü verdi 20.haftada aşı olacağım bende
SeldaSngl Haftamda tetenoz aşısı için aramışlardı sağlık ocağından onu vuruldum bir ay sonra bir defa daha vurulacakmışım öyle dedi ebe 🤗