Merhaba anneler
Aslında ikinci hamileliğim ama ilkinde 43. Haftaya girene kadar gram sancım olmadı bir yerim ağrımadı açılmam olmadı ve hal böyleyken sezeryan oldum .
Şimdi 34. Hafta da sancılandım eski dikiş yerlerimde gerilme olduğunu söyledi 1 cm açılmam olduğunu söyledi doktor. Şuan 36. Haftadayım bu aralar belim ve kasıklarım adet agrısı gibi sızlıyor bacaklarım sızlıyor göğüslerim agrıyor bunlar Doğumun yakın olduğu zaman mı oluyor Bir fikir verir misiniz .
Muane günüme 5 gün var boşa gidip para vermek istemiyorum geçen gittim 250 tl boşa harcadım gibi hissediyorum şimdi 5 gün bekleyeyim mi