bende 16 haftalik hamileyim ve bende malesef covid’im. 1 haftsm kaldi karantinanin bitmesine ilac falan kullanmadim vermediler zaten hamileyim diye. ilk gün cok siddetli agrilarim oldu ertesi günü geçti ve gribe çevirdi tat koku gitti 2 3 gunr tat koku geri geldi oksurugum kesildi cok şükür iyiyim ben şeyi anlamadim kadinin birisi demis ya pozitif cikti bi daha yaptirdim karantina bittikten sonra diye.bugun aile hekimim aradi beni ve bende sordum karsntina bitince bidaha test yapilcakmi diye hayir dedi merden bilicem geçip geçmediğini virüsün dedim ve bulaşıcıligi yitiriyor artık bulasmiyo o yüzden yapilmiyo belirtin yoksa zaten atlatmissindir demek oluyo dedi. uzun oldu ama kusura bakmayın anlatmak sizede soylemek istedim doktorun dediğini