Tnskmn ya çok yakınlarım oldu hepsi öyle ağrıyla uyanmadım dedi. Teyzem hele narkozun etkisiyle psikolojik olarak ağrıyor sanan bile var dedi. Girerken o kafayla girdiği için çıkarken de ağırıyor gibi hissediyor dedi. Ne kadar doğru bilemem. Ama hiçbir yakınım öldüm bittimlik birşey değil dedi. Böbrek taşı ağrısı çekmiş biri olarak umarım çok koymaz ağrısı:)