Poyrazinannesi06 canım benimde eşim pozitif şuan. Ayrı odalarda duruyoruz ortak alanları maskeyle kullanıyoruz. Banyoları ayırdık. D ve c vitamin takviyesi alıyoruz ikimizde. Bende henüz semptom yok 1 hafta oldu başlayalı. Temas ettiği yerleri çamaşır suyuyla siliyorum. Evi sürekli havalandırıyoruz. Uykusuzluk bağışıklık sistemini düşürüyor. Her fırsatta uyumaya çalış. Farklı havlular kullanıyoruz. Eşim kullandığı bir havluyu bir daha kullanmıyor hemen makinaya atıp 60 ya da 90 derecede çalıştırıyorum. Yemeklerini kapıdan veriyorum. Bulaşıkları hemen makineye kapatıyorum. Dolduğu zaman az bişey çamaşır suyu ve bulaşık deterjanı koyup çalıştırıyorum. Bağışıklığını dinç tutmaya çalış.