Ebrarsahn Hiç bir dogum belirtisi yok karnımda düşmedi öyle diyorlar sizlerde durum nedir bu gidiş nolacak 😔
Ebrarsahn Baş aşagı dönmüş ama dogum kanalına girmemiş dedi ne demekse birden girio sancıylamı oluyor anlamadım yoksa erken mi girmesi gerek normal dogum istiyorum ama nolacak blmiyorum belirtide yok
Ebrarsahn Diyelim dogum başlamadı gün geçti o zaman beni hemen sezeryana mı alacak bu suni sancı dedikleri nedir fitil vs bunlar uygulanmıcak mı kafamda deli sorular