Merhabalar, sizlere bir konuda danışmak istiyorum.
Şuan 33+1 haftalığım.1 haftadir hafif kasık ağrılarım var gelip gidiyor.Dünden beride şiddetli belim agriyor ve sağ bacağıma vuruyor ağrısı yürümekte zorlanıyorum.Kasık ağrılarım da devam ediyorr.doktoruma pazartesi gidicem kontrole korkulcak bir durum var midir.endiseleniyorumm.