busra_55 bende yorulup ayakta kalınca oluyo öyle ama benim bide düşük riskimde var işte ondan çok korkuyorum tavsiyem tehlike olsun olmasın şu üç ay dolana kadar kesinlikle hepimiz dikkat etmeliyiz benim hala ara ara kahve rengimsi akıntım oluyo her defasında yüreğim ağzımda sanki çok zor bu korku kimseye yaşatmasın rabbim