Sulee00 ahhh güzel anne, kendimi gördüm resmen. Ben keseyi bebeği kalp atışını dahi görüp duymuşken doktor bana kesenin şekli bozulmuş düşecek demişti. Allahım hiç unutmuyorum sabaha kadar elim karnımda ağlamıştım. Ama bak şu an 19+6yım💕💕 doktorlar en kötüsünü söylemeye bayılırlar. Hiç üzülme, ağlama moralini yüksek tut. Bebeğinin buna ihtiyacı var💕 her şey güzel olacak, inan buna. İçin rahat etsin istersen başka bir doktora da git canım. Ben öyle yapmıştım. Diğer gittiğim doktor hiçbir sorun yok olması gerektiği gibi demişti💕