27_27cc ilk 4 ayn hiçbirşey yemedim desem yeridir kusmaktan. Ne yesem çıkardığım için. 23. Haftadayım ve hala normale dönmüş değilim iştah anlamında. Bulantım nadiren oluyor kusmalarım bitti ama iştahım inanılmaz kapalı. Çok acıkmış gibi hissetsem bile neyi yemeyi denesem tıkanıyorum gitmiyor. Zorlayınca da içim kalkıyor. Bugüne kadar bebeğimde bir problem olmadı gelişimi açısından. Kan ilacım ve omega takviyem var. Olabiliyor böyle şeyler. Zaten ilk 3 ay özellikle depolarımızdan besleniyormuş bebekler. Doktorum böyle söylemişti. Kilo bile kaybetsen önemsiz diye de eklenmişti zira ben kilo vermiştim. İçiniz rahat olsun. Her bünye bir olmuyor.