Sineemiis ben gebelikten 9-10 ay önce terapiye gidiyordum, terapiye devam edemedim fiziksel rahatsızlıklarım oldu o sırada mecburen antidepresan kullandım bir kaç ay, sonra bıraktım azalta azalta 2 ay sonra gebe kaldım, su an 4 aylığız. Nefes açlığı bana da çok oluyordu reflüm de var bazen gaz sıkıştırıyor üstten ama alıştım mecburen kabullendim yani bebek de hiç böyle takmadığım akısına bıraktığım bir ayda oldu. Yani su an olumsuz bir durum yaşamadım çok şükür zorlanmadım çok fazla ama ben uzun süre ilaç kullanmadım hep kendi kendime telkinle ve ya çevremdekilerle konuşarak iyi geliyordum, zaten gebelikte de bir hal çöküyor insanın üstüne çok coşmuyorsun yani sabrın mı artıyor desem öyle bir şey, bebek de olunca ona bağlanıyorsun Allah dağına göre kar veriyor derler ya herkesin yüküne göre de sıkıntısı değişiyor çok zor geçmedi su ana kadar hamdolsun, bir de terapi aldığım zamanları hatırlayıp kendimi telkin ediyorum öğrendiklerimle olumsuz düşünceleri değiştirmeye çalışıyorum. İmkanınız varsa psikoterapi almanızı tasviye ederim