37 haftaligim içiyorum ha aşırı içen biriydim gün de 2 paketi bile buluyordu ama sua n 1 günde 8-10 arası içiyorum doktorum da biliyor hatta eşim çok pimpirikli biridir gebeligimin basında öğrendik dediği ilk şey merve beni boşar beni bırakır sigara yi bırakmaz kimse gitmesin üzerine dedi eşimden de bu desteği görünce gün de 8 tane ye kadar dusurdum onuda mesela tam tuvaletim geldiği zaman yakıyorum 2 3 cekiyorum tuvaletim geldi diyip kullukte bırakıyorum geldiğimde 2 çekmelik anca kalıyor yani kendimce bir şeyler yapıyorum haa iyi bir seu mi değil kesinlikle savunmuyorum ama kendimi torpuleyebildigim kdr torpuledim Rabbime hep dua ediyorum o korusun kuzumu bende elimden geleni yapıyorum ama benle ortalama bir giden arkadaşlarım coktu hele bir tane si normal de günde 4 5 içerken gebelik stresine 15 e kadar çıkardı merve içme dedikce icesim geliyor sigara yi yiyesim geliyor diyordu vallaha 3800 sağlıklı bir erkek doğurdu hicbir sağlık problemi de yoktu . Hatta geçen bi hamilelik sayfasında kadının biri sormuş bebeğimi kaybettim eş yaşlanmasindan falan gibi herkes altına eş yaşlanması sigaradan oluyor die kadına yazmış biton en son kadın yazmış ben bırakın sigarayı çocuğuma etki eder die parol bile içmedim ne sacmaliyorsunuz yazmış. Yanı bazen her şeyi de ona bağlamamak lazım baya uzun oldu ama en azından kendi düşüncelerimi yazdım hakkınızı helal edin:)